oliviana

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Olivia - 24 april 2011 17:10

Jag ville bara säga Förlåt till alla mina underbara vänner som har upptäckt att jag inte mår så psykiskt bra just nu och sagt att de finns där och kan lyssna! Men jag då har svarat att jag inte kan berätta för jag vet inte om jag kan lita på Honom/Henne. Jag vill bara förklara varför. Så här är det:


Jag har blivit sviken så många gånger, av vuxna som t.ex mina föräldrar har varit tsm med, av lärare och kompisar så jag har nu fått jättesvårt att lita på människor, jag är rädd att de ska svika, eller säga vissa saker vidare! Jag är självklart jätteglad över att ni orkar bry er men snälla, tjata inte på mig, Jag har några, typ 4, personer som jag kan prata med, och om jag vill prata med er och om jag känner att jag kan lite på er så kommer jag att berätta vad det är! Men jag är så jävla rädd för att bli sviken, sårad eller något sådant! Så sluta tjata, men att vissa att man finns där är jättebra!


Jag ville bara säga det, så Tack och Förlåt!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards