oliviana

Alla inlägg under juni 2011

Av Olivia - 29 juni 2011 12:00

Som ni säkert redan läst så är jag i Österike nu:D Men idag fyller ju Hanna år, så jag gjode ett tidsinställt inlägg:D


Tusen grattis och tusen kramar till dig Hanna på din födelsedag!

Utan dig är livet svårt,

utan dig är livet hårt

Utan dig kan jag inte stå

Utan dig är det svårt att gå

(L)

Ingen kan säga att du är dum mot mig

Ingen kan säga något längre

För jag är trött på att höra folk snacka skit

Vad vet de?

Vad de med?

När ingen fick komma nära

nära för jag hade panik

Var de med och såg när du lugnade mig?

nej, de var hemma

Ingen kan ta dig ifrån mig längre

För då skriker jag

Vännen du är min ängel

(L)


Grattis Hanna!<3


Kramar!


Av Olivia - 28 juni 2011 22:02

Jag tänder ett ljus för dig David!

Vila i frid!

Av Olivia - 27 juni 2011 22:34

 

Okej, de här kanske láter konstigt men, 
 

Jag máste fá peppa nágon lyssna pá nágons problem, stöta och ge rád!


Nágon som vill prata?

Maila ollie_oliv@hotmail.com

eller pm pá bdb

Jag finns för allt och alla

Inget är för stort eller litet!


De kan vara allt frán att du har brákat med mamma till att nágon dött, till att du blivit váldtagen, till att dina föräldrar ska skilja sig! Vad som hels är jag öppen för!


Sá prata med mig!

Av Olivia - 24 juni 2011 21:09
Av Olivia - 24 juni 2011 15:27

Hejsan!


( Jag har inte näst sista bokstaven i alfabetet i tangentbordet ) :(


Ville bara önska er en Glad midsommar och en trevlig kväll!<3


Här i Österike är allt toppen!<3


Tusen kramar!


( fortsätt kolla in här po bloggen jag kanske gör nogot mer inlägg)



Av Olivia - 22 juni 2011 22:58

Hinner inte blogga imorrn!<<3

HEJ DÅ!<<3

Av Olivia - 22 juni 2011 11:08

svar kjol,hm  49:50:- (rea)



Korall färgad långklänning med ett peace märke, hm 59:50:- (rea)



Mörk gråmelerad långklänning med text, hm 59:50:- (rea)


  elr 

Rosa                elr     svart

hm 49:50


 

Ljus grön mönstrad klänning 99:- (rea)


Imorgon åker jag till ÖSTERIKE! yippi!  är borta en vecka:) kommer sakna er! Så de blir nog inget bloggande på en vecka... :( Men när kommer hem då jäklar :D

Vad ska ni göra i midsommar då?


Jag fixar ett tidinställt inlägg till på onsdag, kolla in då<3


Mitt flyg gå typ halv fem (em) och vi ska typ åka två och innan de måste jag hämta ut mitt legg på banken, och köpa åksjuke tabletter som jag ska ha när vi åker till Arlanda:) Jag kanske hinne ''Hej-då '' blogga imorgon men bara Kanske! :D


Två google-bilder! :D 



ät lite jordgubbar från mig på midsomarafton! :D



Puss och Kram!

Av Olivia - 20 juni 2011 12:26




Lyssna på tjej, helt 7kt, hon har en röst!:D


Kram

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards