oliviana

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Olivia - 12 april 2011 15:21

Dag 2- Min första kärlek!


Min första kärlek,asså man har väl alla haft någon på dagis eller i så,inte på riktigt alltså, men den första RIKTIGA Kärleken eller den första som jag kan komma ihåg är i trean mad M... Jag gick inte på örsa då!<3


men jag vet att han skickade en lapp genom hela klassrummet till mig, där det stod att jag skulle gå till stenen på rasten, ( en jättestor sten) där frågar han om jag vill bli tsm med honom. sen var vi typ tsm i 3 veckor för sen byte jag skolan och vi typ gjorde väl aldrig 'slut' men vi har inte pratat sen dess och sen i fyra så fick jag veta av en dåvarande kompis att han har skaffat en ny tjej, så det var väl så det var ungefär... ;)


Men nu är ju saker och ting lite mer på riktigt! :)


Eller hur?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards