oliviana

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Olivia - 9 april 2011 23:28

Hahaha Jag och mina små syrror satt i morse och kollade på Madiken. I filmen så är mamman lite sur och har huvudvärk, hon går upp och lägger sig i sitt sovrum, medans pappan,Madiken och Elisabet sitter kvar vid middagsbordet.


Pappa håller upp en liten mössa som mamman håller på att virkar och säger

- Har ni sett något sånt här litet?

- Vad är det? Undrar Elisabet

- En mössa som eran lillebror eller lilla syster ska ha. svarar pappan

- ska vi få ett syskon? Frågar Madiken

-Ja det ska ni! Svara Pappan

- Jag vet vi springer upp och berättar det för mamma, då blir hon säket glad! Föreslår Elisabet


hahaha jag ÄLSKAR Elisabets sistar kommentar! :)


Eller vad säger ni?

Av Olivia - 9 april 2011 12:48

Ja,jag tänkte börja med en sånhär dag lita, jag kör väl i gång i efter midddag!<3 :)

Dag 01 – Presentation av mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Mina syskon
Dag 05 – Definitionen av kärlek
Dag 06 - Om jag levde för 100 år sedan skulle jag..
Dag 07 – Min favoritkändis respektive den kändis jag hatar
Dag 08 – Åtta saker om mig själv
Dag 09 - 10 favoriter
Dag 10 - 10 låtar som får mig att känna mig på 10 olika sätt
Dag 11 - Mina favoritbloggar.
Dag 12 – 5 saker jag tycker om med mig själv respektive inte tycker om
Dag 13 - Min vecka
Dag 14 - Vad som finns i min väska
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Det värsta som har hänt mig
Dag 17 - Ett favoritminne
Dag 18 - 5 saker jag vill lära mig och 5 saker jag velat lära mig som jag nu kan
Dag 19 - Något jag ångrar
Dag 20 – Hur man vinner mitt hjärta
Dag 21 – 5 favoritplagg
Dag 22 - Något som upprör mig
Dag 23 - Något som känns bättre
Dag 24 - Något som får mig att gråta
Dag 25 - Ett bra minne
Dag 26 – Min största rädsla
Dag 27 - Min favoritplats
Dag 28 - Något som jag saknar
Dag 29 - Min tro
Dag 30 - En sista stund

Av Olivia - 9 april 2011 10:53

Kärleks låtar


Den här spellistan är typ en av de bästa enligt mig, så jag bjuder på den!<3


Kram!<3

Av Olivia - 9 april 2011 10:41

I can take the rain on the roof of this empty house
That don't bother me
I can take a few tears now and then and just let them out
I'm not afraid to cry every once in a while
Even though going on with you gone still upsets me
There are days every now and again I pretend I'm ok
But that's not what gets me!


Rascal Flatts – What Hurts The Most - Spotify!


Jag älskar låten!

Den passar så bra just nu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards