oliviana

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Olivia - 10 april 2011 16:01

Det går en massa ryckten om att Justin Bieber och Selena Gomez är ttsm, Vad tror ni?


Tre tecken på att det inte är sant:

* Båda Justin och Selena förnekar envist att de skulle vara något mer än bara vännskap emellan dem. Vissa påstår till och med att det är en välplanerad pr-kupp för att det båda ska få mer uppmärksamhet.


* Selena är två år äldre än Justin och har flera gånger påpekat att hon ser honom som sin lillebror.


* Selena har sagt att hon vill vara singel och bara fokusera på sig själv och sin karriär.


Tio tecken på att det är tsm:


*Kärleksbilderna från Kariben


* De fångades på bild när de gick på bio, på tu man hand


* Selena kom på premiäären av 'Never say Never' för att ge sitt stöd till Justin


* Det åt pannkakor tsm en morgon och såg enligt ryckten väldigt kära ut.


* Maria som spelar Selensa mamma i ' Magi på waverly place' har bekräftat romansen genom att säga '' Det måste vara jättesvårt för två unga supersjärnor att ha en romans men jag önskar dem all lycka'


* Paret mös tsm på strandpromenaden i LA


* Det har känt varandra i flera år och kärleksryckterna har alltid surrat kring dem båda


* Justin och Selena är bägge världsartister och har mkt gemensamt.


* Ryckten säger att Justins manager har bett paret att hålla romansen hemlig eftersom att det kan skada Justins försäljningssifror om han har tjej


* Selena har fått flera dödshot pga denna påståda romans.



NU vill jag veta VAD TROR  NI???


Kyss!

Av Olivia - 10 april 2011 10:20

Jaha en presentation av mig själv... Vad ska den innehålla då? jaja, jag hittar väl på något ;)


Jag heter Olivia Lovisa Nothér Palestro och är 13 år gammal. Jag fyller år den 26 december. Jag har fyra syskon. På fritiden så brukar jag dansa,var me kompisar, lyssna på musik, och soooova! ;)

Min favorit mat är nog, salad från Cupido (staving?) och favorit färg är ? Jag veet inte vilken min favoritfärg är , jag har olika färger i olika perioder jag byter liksom ! ;)


Nu vet ni lite mer om mig! ;)


Kyss!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards