oliviana

Alla inlägg under oktober 2011

<3

Av Olivia - 29 oktober 2011 19:38

Jag älskar mina vänner<3

Av Olivia - 28 oktober 2011 22:39

Asså va fan tänker svenska jävla anus folket med???!!!

 

Linni ska vara med! Inse fakta era idioter!

 

Asså fan oxå!

jag sitter ju fan och dampar loss lite!

Omg, jag grter fan nästan! :/

 

Som sagt, big mistake!

Av Olivia - 28 oktober 2011 21:47

I better kepp on walking

Keep on walking

Keep on walking


I had a long road...

And I still have...



Okej!

RÖSTA PÅ LINNI NU! jAG HAR RÖSTAT GÖR DE DU MED!

ÅKER HON IDAG SÅ FÅR JAG ETT STORT FETT RYCK!

 

(fett seriös)

 

Men asså hon är för bra för att åka!

 

Jag älskar henne och hennes röst!   

 

haha vet ni jag och min dans lärare stog och snackade om Justin Biber idag i typ 20 mn- Hon har oxå biber-fever! I like!



Av Olivia - 26 oktober 2011 09:55

Jaha nu sitter jag har med Elin och Andréa, nice asså!

Vi ''pluggar'' hehe nej de gör vi inte vi sitter typ och snackar ist.

Måste egentligen plugga Svenska men jag pallar inte. De är så sjukt tråkigt.

Just nu är de, kaos, i livet, jag orkar inte mer, folk som ljuger och säger idiotsaker! Fan ta er!

Aja men skit i de nu!


Vad gör ni då?


<3

Av Olivia - 24 oktober 2011 16:47

Dagen har varit sämst!

Jag har gråtit, sparkat på saker, sprungit från lektionen och blivit skrattad åt!
Fint liv va?

Dagen började ju bra... NOT!!

Typ kl 8 på morgonen blev jag kallad player och sen igen precis innan vi skulle gå in av en av mina kompisar!

Asså vet folk ens vad en player är?

aja men sen på typ alla raster så hör jag hur folk snackar om mig osv och sen blir jag kallad player, falsk människa osv...

Ni vet inte hur de är att vara mig eller att ha gått igenom de jag har gått igenom!

Jag vill bara må bra, kunna skratta och mena de, känna mig glad på riktigt!


Så snälla låt mig leva mitt liv och må bra!


Cry
Av Olivia - 20 oktober 2011 17:06

Ja, jag längtar till jul!


och ja jag erkäner jag lyssnar på jul musik just nu! ;)


Snön den faller, iskristaller skimrar i ett ljus

Minnen av dig som håller mig hårt i dina armar

Minns du stunden hur vi blunda´och försvann ihop

Kärlekens jul 2007

undrar vad du gör nu

jag håller alla mina känslor inuti mig själv

men jag hoppas att allting blir bra

 

En helt ny jul

ett helt nytt år

få mig börja andas

börja om från början

läka mina sår

 

Allt vi gjorde, allt vi trodde på har jag inget kvar

du lämnade mig här utan dig

men livet kan ändra sig

och vid alla vägskäl jag någons stått

så vet jag att de kommer igen

 

<3

Ge mig JUL!

Av Olivia - 9 oktober 2011 13:31

Tänkte göra lite reklam för mina kompisars blogg! :D


För de mesta så är de lin som skriver md de andra 3 skrivier oxå!

Titta in och följ! :D


http://forfour.blogg.se


Kram!

Av Olivia - 8 oktober 2011 16:32

Hejsan! :D

Läget?

Jo,tack bra! :D

hahah nejrå!


Men vad har ni gjort/ gör ni idag da?

Själv sitter jag och dunkar JB och skulle behöva städa men de orkar jag inte så ist sitter jag på golvet och käner dunket i hela kroppen! :)


Min lördag kan inte bli bättre! :D


Life can knock us down but w can choose to get up again!

Never say never!

JB


 




Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards