oliviana

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Olivia - 16 april 2011 22:36

Listen
I am alone at a crossroads
I'm not at home in my own home
And I've tried and tried to say what's on my mind
You should have known -

Now I'm done believing you
You don't know what I'm feeling
I'm more than what you made of me
I followed the voice you gave to me
But now I've gotta find my own
You should have listened




Jag siter och skakar av gråt till denna låt just nu, den passar så jävla bra in just nu!

Av Olivia - 16 april 2011 19:42

Jag måste muntras upp lite och det gör jag genom att få svara på lite frågor ;)


Så fråga mig typ vadsomhelst i en komentar, ni har till kl 00.00 i natt på er, så kommer typ alla frågor och svar upp på bloggen imorgon :)



Puss och Kram Skumbanan!<3

Av Olivia - 16 april 2011 17:59

jag fattar inte... Hur tänker vissa människor? Bara såra och sen inte bry sig! Jag vet inte om jag kommer orka på tisdag den 26/4, ni bara sviker ju!


Jag orkar inte längre, kan någon få ett slut på detta? jag vill bara rymma från allt, Jag har TVÅ personer som jag kan prata med,som jag vet vart jag har, som adrig skulle juga för mig, som stå för de de är, De två personerna är Hanna Och Fanny! Ni kan få mig att le när allt jag vill är att gråta, ni tycker om mig för den jag är, jag kan vara mig själv med er!

Jag behöver inte låssas tt allt är okejj, för allt är inte okejj, just nu är allt skit och jag vill bara härfrån!!!


Men tack Hanna och Fanny, två personer som aldrig skulle svika!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards