oliviana

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Olivia - 26 juli 2011 19:35

Okej nu ska jag ta upp ett viktigt ämne enligt mig!


Nämligen Sexualitet!

De kan vara ett känsligt ämne för många men man våga måste prata om de!


Lite info bara:


Bisexuell:

Att vara bisexuell innebär att man är intresserad av båda könen.

att man känner en dragnig/ attraktion till både killar och tjejer!

helt normalt!

 

bi-flaggan



Homosexuell:

Att vara Homosexuell innebär att man känner en sexuell attraktion eller kärlek till en person av samma kön som en själv.

Helt normalt de med!

   





Hetrosexuell:

Att vara hetrosexuell betyder att man känner en kärlek och/eller en sexuell attraktion ill en person av motsatta könet.

Även de är helt normalt!

 



Jag är trött på att folk få skit för den sexuella läggningen de har! Man blir kär i den man blir kär i! Jag ser upp till tillexempel http://axelhildenborg.blogg.se/ , han är Homosexuell, bög, och de står han för!


Jag tänkte på de, ''Bög'' har blivit ett själsord, folk använder de daglgen som tillexempel '' Jävla bög'' Fan va' bögigt'' ''Äru bög eller'' osv. Eller, '' Jävla lebb'' '' Äru lebb eller? osv.


Så vit jag vet så är jag inte bi eller homo-sexuell på något sätt men de är bara att erkänna att jag skulle vilja uppleva hur de känns att vara kär i en tjej eller kyssa en tjej! Vi kvinnor är jävligt vackra!


Så stå för den läggningen ni har, de gör jag!


Sprid gärna de här inlägget, till alla ni känner!

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards