oliviana

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Olivia - 2 juli 2011 17:35

Hejsan!

idag eler rättare sagt nu så är de dags att städa mina garderober de är en rör just nu;$ hihi! kul eller inte.. Men de är så kul när de är fint sen så jg måste ju!


men ni vet Tv programent' '' Vem vet mest?'' Min pappa gjorde några frågor på deras hemsida förskojs skull och så ringde de honom och frågade fler frågaor om HAN KOM MED! han ska på inspelning i december och sen lär de ju sändas ivår! Min pappa de! :D haha *STOLT* haha


Min spel lista som hjälper mig genom städningen och kärleken...
Love songs!(L)

Aja kanske gör ett inlägg ikväll oxå :P

Kyss!<

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards