oliviana

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Olivia - 10 juli 2011 01:06

Jag är så trött på er, ja jutse på ER,ni som tror att genom att säga att ''de blir bättre'' så har ni räddat mig, de är fel,fel,fel!


Jag orkar inte med era tomma ord om att ni finns där och sen drar och snackar med 10 polare till och sen snackar de vidare, tills folk har sina smaskiga ryckten som de kan sprida


Ryckten som sparkar på mig medans jag ligger ner, ryckten som river upp gamla sår, ryckten som får mig vilja ta en kniv och dra den över handleden.


Ni kan ta era jävla ryckten och köra upp dem någonstans för jag mår jävlig dåligt utan dem också så varför hålla på att jälvas?


Jag vill inte ha några tomma ord via dator eller sms, där ni säger att ni finns


Och de kanske ni gör i teorin tills någon ''lovar'' att hon h*n får veta vad vi snackade om så kommer h*n inte säga till någon, de är Bullskit!


 Jag behöver folk som finns där, i fysiken som vågar men tydligen finns inte ni, ni är lika långt bort som sjärnorna på himlen.


Jag vill inte heller ha någon som finns för mig dyngnet runt men sen kommer någon mycket roligare ooch gladare människa och då är jag inte värd h*n längre!


Så tänk efter jävligt noga innan ni nästa gång säger att ni finns för någon!

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards