oliviana

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Olivia - 23 juli 2011 22:19

 

Ni ska bara veta hur underbara de här tjejerna är!

De är de vackraste, finaste, omtänksamaste, snällaste, goaste, ja allt ni kan täka er( som e posetivt)! De här tjejerna har allt!


Tjejer,

Ni har hjälpt mig genom grejer ingen annan skulla ha klarat av att hjälpa mig med! Den fredagen i matsalen när jag hade varit hos Eva, när jag går in i matsalen helt söndergråten, kramar ni mig och säger att de kommer bli bra, och snart kanske de är bra också. Ni har hjälpt mig när jag inte dög åt ''mina vänner'' så fanns ni där. Jag vet inte hur många gånger jag har gråtit mott era axlar, hur många gånger jag velat dra från allt men ni höll mig kvar! Utan er är jag inget!


Hanna Hammarström

&

Fanny Berquist


Jag älskar er!

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards