oliviana

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Olivia - 25 juli 2011 23:28

Hej!

Jag har inte orkat blogga om förra veckans ''semester'' skara och de men jag kan säga att de var jätte kul.. Tills jag stukade foten, men de var helt okej efter de oxå men de gör/gjorde ont! ):


Kollade nyss på Johan Falk, helt okej, har sett den förut ;)


Men mina tankar går till Norge!


Jag fäller en tår för varje liv som gått förlorat
Jag fäller en tår för varje liv som gått i kras
Den tjugoandra juli
Fick vi se ert land falla i bitar som en sprucken vas

Främlingar blev en axel att luta sig mot
Luta er mot oss
Tillsammans är vi starka
Och tillsammans ska vi slåss

DE går till historiens som de som tog oskyldiga liv
DE som förstörde ett enat land
Men VI ska gå till historien med ER
 
Av kärlek och medkänsla till de människor som miste livet och till de människor som tvingas leva med detta i deras minnen resten av livet. 
 
 
Kyss :*

Av Olivia - 25 juli 2011 01:03

Veckans blogg är: ( trummvirvell)

Idas blogg!

http://duvetflodda.devote.se


De verkar vara en härlig tjej tycker jag!


Du som inte vann va med igen vetja! Ida du kan självklart vara med igen!

Amäl er i detta inlägg enom en komentar där ni skriver att ni vill vara med!

nu kan man ävn nominera andra bloggar, en kompis blogg eller något! Så din egen blogg eller den du vill nomineras blogg!

Lycka till!

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards