oliviana

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Olivia - 18 juli 2011 19:09

Heeeeeej!

Sry för dålig uppdatering:( men jag har varit lite upptagen;)

Jaha men nu sitter man här i Värmland närmare bestämmt Rudskoga, på en altan, 100 meter från vattnet, kvällssol, och med världens mysigaste DC jacka, kan de bli bättre;) Håret är fortfarande blött efter kvällens dopp.


Idag åkte vi som sagt ner till Värmland där några vänner till Familjen har stuga, i Rudskoga, vi ska stanna här till på onsdag eftermiddag, då ska vi vidare till Skara, och på något hotell där, på torsdag ska vi till Skara Sommarland, och ev, fredag förrmiddag oxå. På fredag eftermiddag ska vi vi till Borås och på lördag och söndag till Borås djurpark, då vi oxå ska bo på hotell, och på söndag kväll åker vi hem igen. Sverige runt? Inte riktig, men nästan ;)


Har såklart glömmt kameran hemma så jag kan inte vissa hur vakert allt är men jag bjuder på en gammal bild ist;)



Jag säger som Evelyn sa: Även om jag inte är en sån person som slutar blogga bara för att folk inte kommenterar (jag bloggar ju för min egen skull), så tycker jag faktiskt att ni borde göra det, blir så mycket roligare :)
Jag svarar seriöst på allt om allt! (seriösa/oseriösa svar på seriösa/oseriösa frågor)


De blir tusen gångeer roligare att bloga om någon kometerar, jag kommer svara på varje fråga, men jag svarar i en ny komentar, så kolla efter att du komenterat om jag svarat;)


Jag kanske bloggar under veckan, jag vet inte om jag kommer kunna koppla upp mig eller inte, men anntingen bloggar jag eller så gör jag inte de;)


Kyss!

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards