oliviana

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Olivia - 30 november 2011 19:08

Tjolablahejsan!


Nu sitter man har och pluggar 44 spanska glosor till imorgon! :@ Jg r helt slut!


Jag har gal1 ont i ryggen, ibland får jag som hugg i ryge och så kan jag knappt stå! Fix ett nyss och då var ju tvungen att sätta mig ner på golvet och andas i typ 5 minuter och så blir de kanske en gång i kvarten. så drygt!!


Imorgon är de spanka prov, 44 glosor, verb i presens regelbundna och oregelbunda, spaniens historia, reflexiva verb, Este-Esta.Estos-Estas, Gustar- Enantar- Intresar! Jag kan allt uan glororna och de oregelbundna verben!

Men tog en paus för att blogga.


På lördag är de dags! Då blire dans på UKK! :D Vi får se hur de känns vill ju dansa men vi får se hur ryggen är då.. ;)


Möttes idag av en galet glad Felizia och de gjorde äve mig glad! Skönt att se dig så glad felizia! :D


Nä ma kanske ska fortsätta plugga nu!


Puss!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards