oliviana

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Olivia - 23 november 2011 20:29

Hejsanhoppsantjolabläng ;) Hur är läget med er? Läget med mig behöver vi inte snacka om! <3 Idag har de varit en lugnt dag. Vi hade skapande skola, med någon dramapedagog super kul! Sen hade vi slöjd och jag gjorde klart mina ren- öron till" vanliga " draman;) skit bra vart dem! Sen. Se de sport och lek, jag var gal1 trött hela tiden och höll på att dö! Jag är jättetrött hela tiden just nu, trött och stressad ! Lärarna stressar sönder mig, jag orkar inte! Hehe nu sa jag typ hur de va r med mig ändå, but it is mord than that... Igår var de komfa och vi kollade på en teater. Annaoch herr Gud hette den, jag tyckte de var jättebra! ;) Idag fyller pappa år!grattis påhonom, så nu blire fotbollen lite släkt och vänner. Milan - Barca bra match I think;)Puss på er <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards