oliviana

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Olivia - 12 november 2011 21:54

Jaha, lördag, bra eller dåligt ? Min lördag har var it sjukt pinsam,... Gjorde bort mig totalt! Inte bra Olivia... Asså förut var allt helt okej, sen kom du med ditt leende och dina ögon. Och jag som brukar vara stark vart svag, svag för dig! Och nu har gjort bort mig inte fram för killen utan en kompis:) men men jag kommer nog skratta åt de sen, hoppas jag! Har varit sjukt trött hela dan och kvällen men nu sitter i alla fall jag, pappa och Stina och kollar på Crazy, stupid, love! Jag har sett den förrut men den är bra så jag ser den gärna igen! Hur ha r eran lördag varit? Puss på er :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards