oliviana

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Olivia - 3 november 2011 14:45

Hittade den här på Fannys blogg, http://typhfanny.blogg.se ,


1.Sätt din musik på BLANDA

2.Tryck på ''Nästa knappen'' efter varje fråga

3. Använd låttitlen som svar på frågan!

FUSKA INTE!


1.Hur mår du idag?

Mad World-Gary Jules

Komentar: Jadu...


2. Hur kommer dagen (idag) vara/varit?

Angel- Robbie Williams

Komentar: ''I know that life won't break me''


3. Vad var de första du tänkte på när du vaknade idag?

Cheer_0001- Emelie ft Pearls

Komentar: haha, ja alla mina danssteg... De är ju min danslåt ;)


4. Vad skulle diina vänner välja för smeknamn till dig om de fick välja?

My life would suck without you. Glee Cast

Komentar: aww ;.)


5. Hur går kärleken?

De bara e så- ?

Komentar: '' Vill vara mer än din vän''


6. Vilken låt passar bäst in på den du håller kär?

Pray- Justn Bieber

Komentar: I pray for you!


7. Hur mår dina vänner?

Fighter. Christina Aguilera

Komentar: Ja, jag hoppas att de känner sig starka!


8. Hur tycker dina vänner som dig?

One less lonely girl- Jusin Bieber

Komentar: ''I'm coming for you''


9. Hur ser folk dig som?

Starkare utan dig- Sofijah

Komentar: Kulkul, '' Nu vet jag att jag är starkare utan dig''


10. Spanar folk in dig?

Skyskraper- Demi Lovato

Komentar: hah Hittade en menning '' I am watching''


11. Hur kommer framtiden se ut?

Give my everyting- Pitbull

Komentar: ''We might not get tomorrow'' Sant!


12. Har någon sexfantasier om dig?

Stuck in the moment- Justin Bieber

Komentar: Självklart ;) '' It's all funny games''


13. Kommer du alltid bo kvar i Sverige?

Time of my life. Valerie. Dog Days- Glee

Komentar: Jadå, jag har ju min livs tid här ;)


14. Hur kommer du att dö?

Lucky- Glee

Komentar: lycklig, bra de!


15. Vad skulle du hetat om du var född i framtiden?

Hot- Avril Lavigne

Komentar: haha coolt ´namn!


16. Vilken är din oturslåt?

When you say nothing at all- Ronald Keating

Komentar: Nej, den som är så fin...


17. Vilken är din turlåt?

Lucky- Britney Spears

Komentar: '' She's so lucky'' haha aja!


18. Vilken låt besriver ditt utseende mest?

Who am I to say- Hope

Komentar:


19. Vilken låt beskriver din personligtet mest?

Everybody hurts- REM

Komentar: Jag är sårad och de kan alla bli.


20. Hur är de med ditt liv?

Nobodys home- Avril Lavigne
Komentar: Ingen är hemma, hemma för mig, och lyssnar.


21. Hur kunde ditt liv varit om du valt andra vägar?

Down-Jason Walker

Komentar:hmm...


22. Vad kommer ditt första barn att heta?

Faithfully-Glee
Komentar: I like!


23. Hur kommer ditt liv bli?

Engel- Rasmus Seebach
Komentar: Ängla likt hahah


24. Vilken låt berskriver dina föräldrar mest?

All cried out- Allure ft 112

Komentar:stämmer!


25. Hur kommer sommaren att bli?

Trasig- Kapten Röd
Komentar: Inte bra!


26. Finns de någon som är heligt kär i dig?

Stjärnan i blå- Young G
Komentar: inte bra alltså, min och mitt ex ''låt''


27. Kysser du bra?

Wherever you will go- The Calling
Komentar: haha ofc


28. Mår din kropp bra?

Loser like me- Glee

Komentar: Den mår bra, för jag mår okej


29. Vad är de sista du kommer tänka på innan du sommar i kväll?

Teenage dream- Katy Perry

Komentar: You make me fill like I am living in a teenage dream



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards