oliviana

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Olivia - 8 november 2011 10:06

Tjena!

Nu sitter jag här i skolan (igen) jag gjorde ganska nyligen ett sånt här inlägg, men har man tråkiga lektioner så har man... ;) Jag har inge ordenarie lektioner idag eller jo No:n men typ alla mina lärare är sjuka/lediga. Min Matte lärare är ledig och vi har prov på fredag och jag MÅSTE ha hjälp med en sak!! Min svenska och spanska lärare r hemma och är sjuk och hon skulle ha gått igenom en sak igår och idag på spanskan som vi har i läxa, men nu är hon inte här! Min idtottslärare är och simmar med niona och de hittade ingen vikarie så då fick jag och Andréa springa runt och leta efter någon vikarie på skolan, för altenativet eller ja min engelska lärare sa att vi skulle ha engelska ist men ingen ville de så då pratade med hon som jobbar i Cafeterian och frågade om hon kunde vara ed oss i idrottshallen och de kunde hon. Så dår går vi upp till miin engelska lärare och säger de och hon får typ Damp och blir skit sur och säger typ '' Jag satt och planerade allt vi skulle göra igår men ni är ju inte tacksamma så ha idrott ni'' Haha så nu får vi ha idrott! :D Elevdemokrati kallas de visst! ;) Men sen har jag typ 80 min NO så sjukt tråkigt ! Men nu sitter jag har och har spanska eller nej eget arbete eftersom läraren är sjuk.

Brevid mig sitter Elin (http://forfour.blogg.se)  och pluggar engelska ( som jag redan är färdig med) och mitt imot oss sitter Viktor A Och Jesper. De verkar lite lost... ;) Nu kom Elin W oxå och behövde hjälp med matte! Smart man e alltså! hahah! : x)


 


Bjuder på en bild som belöning eller ja! x)


Puss på er! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards