oliviana

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Olivia - 24 september 2011 20:02

Lisa Backman stog för dagens fundering!

Vi satt och kollade på Postkodmiljonären (både hon och ja brukar ofta olla på de, så de var ju inte första gången) när hon tittar på mig med stora ögon och säger:


- Du, va är en säkerhets nivå?

- Driver du med mig?

- haha nej men vad är de?

- (asgarv) De är de som gör att om de inte hamnar på noll om de svarar fel, utan ist på tex 10 000.


-  jaha hahahaah.


sen sa hon nä vi kollade (kollar) på Fångarna på Fortet så säger hon (hon brukar kolla p de nästa varje vecka) :

- Asså har de alltid haft den singnatur melodin?

- Ja, Lisa de har de ! (skratt)

-hahahah


Hon ska iaf sova hos mig i kväll! Nice!


 Vad ska i göra då?

:D

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards