oliviana

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Olivia - 23 september 2011 20:47

Jaha då har man dansat då!

Oj så mycket de jan hända på en timme liksom! :D


Jag gjorde illa foten för en månad sen oh ja får som kramper i foten ibland! När jag började dansa så känndes de jättebra men sen, när jag ska göra ett hpp så i luften får jag kramp i min fot/benet och landrar på tå! Och faller ihop på mattan ( de låter värre än de va) så jag sätter mig på sidan men jag ville ju såååå gärna dansa så efter 10 min så dansar jag igen! O jävlar vad kul de är! På ferdag ska jag skriva under pappret så jag får min TÄVLINGS LICENS! Jag längtar till mina tävlings klädder kommer!  åhhh vad jag längtar till DM!


Jag älskar mitt lag och dansen!


Cheerdance, Pearls! :D

Go girls!<3

Av Olivia - 23 september 2011 16:14

Ja jag vet att jag nt har uppdaterat så bra me nu jäklar så ska jag blogga!


Idag har de väl varit en ganska vanlig dag, skolan hem oh i kväll dans! Jag dansade förra veckan oxå men de gick inte så brae fter som jag har gjort illa foten så nu hoppas jag att de går bättre idag! men jag hatar min dans tid  18:15 - 19:15 fredagar! Asså jag vill vara me kompisar då eller bara slappa! Men jag vill ju tävla så då måste jag ju träna! Jag tävlar i cheerdans för er som inte visst de;)


Ikväll äre IDOL! Jag har mina favoriter! ;) Men jag missar första halv timmen för bussen hem efter dansen går kvart i 8;)  Kollar ni på Idol?


De senaste veckorna har varit upp o ner, när jag snackar med J är allt super men sen sjunker jag ign! :( Men jag klarar de, Jag är STARK!


nu måste jag byta om o dra till bussen! Bloggar mer ikväll!


!<3

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards