oliviana

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Olivia - 19 augusti 2011 19:26

Heeejsan!


De är många som har komenterat att de verkar som om jag mår bättre nu och frågar mig om jag gör de och JA jag mår tusen gånger bättre!

Förr hatade jag skolan och vill aldrig mer tillbaka dit, nu isommras hoppades jag att skolan skulle stängas eller något sånt men när den inte gjorde de så bestämde jag mig för att gå till skolan på onsdagen ändå. (och hade jag inte gjort de så hade jag inte mått så här bra)


De som har fått mig att må såhär bra är alla underbaramänniskor i DELTA! Untan er är jag nada! Några av alla som har fått mig på bättre humör och fått mig att varje morgon nu och resten av skolåret gå till skolan är: Kerstin Julia Elin L Cissi, Andrea, Teo, Anna, Frida och Adam! Ni kanske inte vet att ni har hjälpt mig men asså aa jag kan inte beskriva de!


Vissa (hehe) har märkt att jag e lite flummigareoch även ite gladare, vell, jag fick en fråga av en kompis som vet dehär som sa:


Hon: Är du kär?

Jag: Nej

Hon: Är du förälskad?

Jag: Nej

Hon: Pirrar de i magen?

Jag: JA!


Som sag de är a guy who is very cute;) And I like hin...  allot;)


Tänker ha en frågestund så fråga på nu;)!<3


Tusen kramar till alla er<3


Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards