oliviana

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Olivia - 16 augusti 2011 19:41

Okej Femton saker ni kanske inte visste om mig  


(komentera gärna om ni visste något)


1. Jag har alltid velat kunna spela gitar.


2. Jag har väldigt lätt för att fastna hos killar typ se en snygg kille på stan och då vill jag veta allt om honom! Kul ibland jobbigt ibland ;)


3. Jag har bilvit / är mobbad av tjejer i min klass och vi nätet av folk.


4. Min strora dröm är attt bli modellfotograf. Jag älskar att fota och ser allt typ ur en fottovinkel


5. Jag lyssnar mest påå låtar som jag känner igen mig i. Typ som nu lyssnar jag mycket på '' Båda ser åt varsit håll- Louiiize'', '' Talking to the moon- Bruno Mars'' ''Two is better then one- Boys likes Girls feat Taylor Swift'' osv.


6. Jag har jättesvårt att lita på männsikor efter sm folk har svikit mig så många gånger. De fins inte e ända människa som vet allt om mig!


7. Jag hatar när folk ser/ läser på bloggen att jag inte har mått så bra och då vill prata med mig om de och vill att jag typ ska berätta allt om varför, hur och när. Jag vill it vräcka ut min lifestory till dem! De är snällt att ni bryr er men vill jag prata med någon då gör jag de.


8.   Jag har väldigt dåligt självförtroende. Om någon säger något taskigt till mig så tar jag åt mig som fan. Men m någon säger att jag är fin eller liknande så tror jag inte på dem! Men de är fel, FÖR JAG ÄR FIN!


9. Jag har börjat gilla mig själv mer nu och inser att jag är fin, vacker, underbar, och att jag kan aceptera mig själv!


10. Jag älskar att läsa! Jag läser jämt jag har alltid en bok på g.


11. Jag är jättenervör inför åttan!


12. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande. Ja, jag e okysst ;)


13. Jag har förlorat en vän pga en kille (killen och jag e kompisar)


14. Jag ÄLSKAR att måla naglarna;)


15. Jag har aldrig kännt besvarad kärlek! Jag har aldig vara olyckligt är, men i olika killar.


Nu vet nu lite mer om mig! Någon som visste allt?

x)


Kram

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards