oliviana

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

Love me!

Av Olivia - 14 maj 2011 09:29

Förs så vill jag bara säga en sak att jag vet att det inte är några bilder på bloggen men det är för att jag har inte riktigt kommit på hur man gör än XD

Men nu ska jag berätta vad som hände igår! x)

                                                  
                                                  
                  

Igår så fick jag världens bästa komenter, den gjorde min dag! igår så var det en tjej som kommer fram till mig och säger'' Jag önskar att jag var som du, du är så perfekt, och du vågar verkligen stå för dig själv och vara den du är, jag vill vara som dig!''  Såklart så blir jag både glad och chockad, menade hon verkligen det hon sa? Så det ända jag får ut mig är '' Tack'' tjejen gå då därrifrån med ett leende på läpparna. Sen kommer jag på att man kanske skulle säga något mer så jag springer ikapp henne och försöker att förklara att jag inte är perfekt och att jag oxå har mina brister, och att jag är mig själv för vem ska jag annars vara? Hon svara då att hon inte alls tror att jag har brister och att hon ser upp till mig för att jag inte försöker vara någon/något jag inte är! Hon säger oxå att hon vill vara som jag. Jag svara snabbt som f*n på det och säger att hon inte ska vara som mig utan hon ska vara sig själv den hon är säga vad hon tycker o.s.v varpå hon säger att hon vill inte vara sig själv för hon är inte lika ''perfekt'' som jag är. Då svara jag att det har hon helt rätt i för ingen är perfekt alla har brister men alla är oxå tillräkligt bra för att få leva! Denna super söta tjej ger mig då en stor kram och säger att hon måste gå och springer sedan iväg med ett ännu större leende på läpparna!


snacka om att den här tjejen gjorde min dag!<3 

 
 
Ingen bild

Lisa

15 maj 2011 22:20

Du är perfekt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 30 november 2011 19:08

Tjolablahejsan!   Nu sitter man har och pluggar 44 spanska glosor till imorgon! :@ Jg r helt slut!   Jag har gal1 ont i ryggen, ibland får jag som hugg i ryge och så kan jag knappt stå! Fix ett nyss och då var ju tvungen att sätta mig ner på ...

Av Olivia - 23 november 2011 20:29

Hejsanhoppsantjolabläng ;) Hur är läget med er? Läget med mig behöver vi inte snacka om! ...

Av Olivia - 18 november 2011 21:53

Tjenare! Ja, jag vet förlåt för dålig update!   Tänkte berätta om hur helgen 17/2 - 19/2 -11 Den 17 är de skolan och sen å kvällen dansträning.Sen till pappa. Ganska lugnt!   Den 18 är de dop för min lillebror och på kvälen drar jag och L...

Av Olivia - 13 november 2011 21:47

Jaha Procyon förlorade :(to bad, nej men de körde jäkligt fullt spel , så hoppas de är stolta! Men Procyon gjorde ett jättebra jobb. Flickan lutade sig fram, gav pojken en kyss. En kyss som smakade kärlek. En brinnande, färgsprakande kärleks kyss...

Av Olivia - 13 november 2011 18:04

Taggade Procyon och vinn de här nu! I kväll spelar Procyon Upplands final ifotboll mot Ärentuna, pappa är med och spelar i Procyon liksom en massa andra vi känner:) och nu gäller de. De är i final av alla Upplands lag, snacka taggade de är! N...

Presentation


Hej Bloggläsare!
Jag heter Olivia Nothér Palestro och här delas jag med mig av min vardag, mina tankar, min musik smak!
Hoppas nu gillar den!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva om på bloggen?
 Min Familj
 Mina vänner
 Typ ' Dagens Babe'
 Skolan.
 Som det är nu
 övrigt.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards